Pokaż menu
Prasa na iPada > Badanie aplikacji prasowych na iPada > Puls Biznesu + na iPada – badania z użytkownikami

Puls Biznesu + na iPada – badania z użytkownikami

Aplikacja Pulsu Biznesu+ zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji oprawą graficzną, mnogością treści interaktywnych i opcji nawigacji. Użytkownicy to doceniają.

Najwięcej negatywnych emocji wzbudziło menu nawigacyjne, które pojawia się po dotknięciu ekranu i bardzo szybko znika. Dla niektórych była to zaleta, ale większość zdecydowanie krytykowała.

Gdy już się udało opanować znikanie, menu było dość intensywnie eksplorowane, dzięki czemu badani trafiali na różnorodne sposoby przeglądania treści. Aplikacja posiada 3 rodzaje spisów treści, przez co wydaje się, że wyszukiwarka nie jest potrzebna.

W aplikacji znajduje się duża liczba interaktywnych elementów – wysuwane wykresy, dodatkowe treści po kliknięciu, zakładki, slidery. Doceniono nawet klikalną wersję reklamy, czy też artykułu sponsorowanego.

Fajne jest to, że są te podpowiedzi. Że jak mam dotknąć to jest ten odcisk linii papilarnych. Wiem, co mam klikalne.

Dyskusyjna była tylko widoczność interaktywnych elementów. Większość badanych uważała, że są bardzo dobrze oznaczone, ale 2 czy 3 uważały wręcz przeciwnie.

Respondenci nie mieli większych problemów z wykonaniem większości zadań, z wyjątkiem dodania artykułu do ulubionych, które wymaga kliknięcia dwóch ikon z gwiazdką.

Choć pierwsze chwile z aplikacją były dla większości respondentów pewnym wyzwaniem, to z czasem, po przetestowaniu wszystkich funkcji, przeważnie byli nią zachwyceni. Przede wszystkim chwalono ją za:

  • Różne sposoby nawigacji
  • Interaktywne elementy i ich widoczność
  • Obecność wszystkich najważniejszych funkcji – dzielenia, dodawania do ulubionych

 

O kurde. To wygląda jak papier na słoiki. Jakbym to miał zakryte, to bym w życiu nie powiedział, że to jest ta gazeta. No na pewno wybrałbym wersję elektroniczną. To jest rozczarowujące.

Obejrzenie wersji drukowanej Pulsu Biznesu, było dla wszystkich badanych dużym zaskoczeniem – spodziewali się bardziej ekskluzywnego magazynu niż dziennika dużego formatu.

Dużo więcej wyników z badania aplikacji Puls Biznesu+ znajdziecie w raporcie Prasa na iPada

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *